Předpověď pro business letectví v roce 2017

2016 byl rokem, kdy PrivateFly letěl více zákazníků na více místech, než kdykoli předtím.
Bylo to zamindrákovanej dvanáct měsíců od otevření naší první pobočku v USA v lednu; aby byl jmenován britským 4. nejrychleji rostoucích malých a středních podniků pro zámořské prodeje v květnu; k dosažení jednoho milionu letu vyhledávání na našich webových stránkách v listopadu. Ano – to je více než milion on-line vyhledávání v tomto roce, kolikrát náš software na zakázku vrácených okamžité ceny. To je 261% až z našich čísel vyhledávání v roce 2013 a průměrnou míru růstu ve výši 53% během 3 let.
PrivateFly je dobře předpoklady, aby pomohla dnešní soukromé tryskové zákazník, který hledá větší transparentnosti a spravedlivém stanovení cen, vše zabalené s rychlým, high-touch služby. Řada nových obchodních modelů experimentuje v našem sektoru, ale my jsme pokračovali vést inovací v tomto roce.
Těšíme se na to zase dělá v roce 2017. Je to bude vzrušující doba pro naše podnikání, s velkým projektem v potrubí za první pololetí roku – sledujte tento prostor pro více informací.
Ale to, co se můžeme těšit v našem dalším podnikům v roce 2017? Zde jsou některé z mých předpovědí pro obchodní letectví v roce 2017.
1. vzestupu (Single-motor) turbovrtulového
V lednu 2017, řada z nejpopulárnějších jednomotorový turbovrtulový (SEtP) letadla jsou nastaveny být schváleny pro komerční soukromá charta v Evropě.
Pilatus PC-12, Daher TBM 900 a Velká Caravan jsou na nejlepší cestě být oprávněna působit přes IFR (Instrument Flight Rules), EASA a britské civilní letectví.
Pilatus PC-12 soukromé tryskové letadlo
Pilatus PC-12 je jedním z SETPs, které se mají schváleny pro komerční pronájmu v Evropě.
Existuje celá řada logistických výzev, včetně dodatečného papírování, výcvik pilotů a udržení a další infrastruktury potřebné na menších letištích. Ale potenciál pro SETPs otřást trhu vstupní úroveň v obchodní letecké dopravy je velmi vzrušující. Letadla jako PC-12 spojují vysokou vhodnost s nízkými provozními náklady, takže bude velmi atraktivní a nižší cenou charter alternativa k lehká proudová letadla – protože už jsou ve Spojených státech.
Tato letadla jsou ideální pro provoz aerotaxi stylu, pro lety až 1,5 hodiny – u kterých existuje značná poptávka. A s Cessna je Denali patřičným vstoupit do strany v roce 2018, je jasné, že se jedná segmentem trhu připraven vzlétnout.
2. DALŠÍ INDUSTRY konsolidace mezi provozovateli & FBOs
Evropa má před sebou ještě velmi roztříštěný trh, pokud jde o provozovatele soukromých letadel s více než 1500 provozovatelů, kteří jsou držiteli AOC (osvědčení provozovatele letadel je), ale 95% z nich s velikostí loďstva méně než 10 letadel.
Během několika posledních let jsme viděli řadu provozovatelů charterových konsolidací a sloučením – včetně Gama letectví s Hangar8 a LEA s Luxaviation – kdo pak pokračoval spojit síly s ExecuJet. Operátoři s více než 7 letadel svého vozového parku jsou komerčně životaschopné v dnešním náročném obchodním prostředí.
Nejvíce nedávno, před dvěma měsíci ve Velké Británii operátor aerotaxi Blink se spojil se svým francouzským rivalem Wijet tím, že v kombinovaném velikosti flotily 15 pro 4 osoby Citation Mustang. To znamená, že budou moci ocenit sami atraktivně proti soupeři, včetně dalších předních Mustang provozovatele GlobeAir, který má podobnou velikost vozového parku.
Cessna Mustang interiér
Citation Mustang je populární aerotaxi letadla. Obrázek: Cessna
V roce 2016 jsme byli svědky FBO obři podpis a Landmark stát jedním. V roce 2017 bude tento precedens nutit jednotlivé FBOs a menších řetězcích se podívat na M & A příležitostí. Budeme také provozovatelé letadel diverzifikovat získat klíčové FBOs pro jejich působnosti.
Myslím, že 2017 bude více vlnky v tomto fúze vlny. Měřítko, obrat a využití majetku se stává naprosto nezbytné.
3. vyčkávacím obrazci pro nová letadla DODÁVKY
Z vrcholu 1,317 v roce 2008, výrobci Business Jet dodáno jen 718 letadel v roce 2015. celá čísla dodací rok 2016 mají být -6% počasí a my jsme očekávali tento klesající trend bude pokračovat i v roce 2017.
Soukromé tryskové dopravní zácpa
Recese 2008 má významný dopad na obchodní letectví a dodávky nových soukromými letadly se snaží znovu vzlétnout. Zatímco výrobci se snaží vytvořit žádnou výhodu na trhu, a žádný nový výrobek výklenek, že jen možné, celkový trend prodeje nových letadel, je nepravděpodobné, že by vzlétnout znovu pro příští rok nebo dva.
Ale ve stejné době, tato zvýšená cena citlivosti byl katalyzátorem pro ostatní cesty soukromého letadla. Použitý trh pro soukromé letadlo je silná a s úplně vlastnictví čím dál tím méně přitažlivý, nákladová efektivita listiny získává na popularitě – s novými modely vznikajícím dělat to více přístupný.
A i když méně nová letadla přicházejí v horní části listina přívodní nálevky, stále existuje potenciál pro vyšší využití stávajícího letadel v rámci charterové flotily.