Může privátní letadlo přistát na velkém letišti?
Zdroj: https://blog.privatefly.com/can-a-private-jet-land-at-a-big-airport

Může privátní letadlo přistát na velkém letišti?

Privat Jets mají mnohem širší výběr letišť použitelnější, než letenek lety – desetkrát více letišť po celém světě ve skutečnosti.
Ale zatímco některé z dobře známých velkých letišť jsou často tou nejlepší volbou při cestování leteckou, že to není tento případ vůbec pro soukromé tryskové cestování.
Můžete si myslet, že přistání menší letadla na velké letiště, se spoustou prostoru a mnoho drah z čeho vybírat, by neměl být problém.
Mám používat Heathrow při cestování soukromým letadlem do nebo z Londýna?
Například jsme často kladou nové soukromé tryskové uživatelům, kteří cestují do nebo z Londýna, zda oni by měli používat Heathrow. Odpověď? Určitě ne! A to jak z pohledu pilota a spolujezdce.

Pojďme se podívat na důvody, proč velké letiště nebude pracovat pro soukromé tryskáče.
V hospodářství STACK
Je to neobvyklé, pilot jakéhokoliv letadla být uděleno rovnou, bez zpoždění, přístup k velkému letiště. Takže častěji než ne, bude soukromé letadlo (stejně jako u všech ostatních letadla) se dal do vyčkávacího obrazce, vzhledem k naprostému objemu letadla pohybující se dovnitř a ven z velkého letiště.
Holding je běžnou součástí operace na velké letiště, ale pro frakční nebo Držitel karty uživatele soukromého letadla, může to stálo. Jak oni jsou účtovány za minutu na skutečné doby letu.
V PrivateFly naši zákazníci neztrácejí finančně když se to stane, ale oni přece ztrácet čas. A úspora času je jedním z hlavních důvodů, proč létat soukromě.

Na přístupu
Když se v výletní fázi letu, rychlost soukromým letadlem není příliš odlišný od dopravního letadla. Ale když přijde na půdu, menší trysky mají tendenci létat pomaleji o přístupu. A bez omezení letového provozu, což by vedlo k větší letadlo „nárazník“ menší soukromá letadla.
Takže u větších letištích, kde soukromé trysky a letecké lety, které sdílejí stejný prostor, řízení letového provozu bude často přímé piloti soukromý tryskáč, aby jejich rychlost na nebo nad 200 KTS, dokud nejsou 4 námořních mil od ranveje.
Pro většinu zkušených pilotů soukromé tryskové to není problém, ale mladší lidé mohou zjistit, že toto rychlejší tempo událostí před přistáním trochu hektické provozně mluvení. Letí nad 200kts obvykle vyžaduje letadla musí být čisté bez klop, zatahovací podvozek, aerodynamické brzdy prodloužena. Udržet rychlost rychle na přístupu znamená, že toto konečné změny konfigurace a kontroly pre-přistání je třeba udělat více ve více spěchu, těsně před přistáním.
PŘISTÁNÍ
Člověk by si myslel přistání menší jet na delší dráze by být žádný problém, je tu spousta místa po všem. Ale problémy mohou nastat ihned po přistání. Jako pilot musíte vystoupit, že velká letištní dráhy velmi rychle – jako přistání pouhých 30 sekund za vámi může být Boeing 777, který by mohl být nižší než dojem, pokud mají jít kolem, protože se nedostal mimo přistávací dráhu v čase ,

Takže když malé letadlo přistane na dlouhé dráze na mezinárodním letišti, je na čase dostat rychle pryč. Tato technika zahrnuje použití rychlé odbočení offs a ne brzdění; Často piloti bude skutečně urychlit po přistání se rychle dostat mimo přistávací dráhu.
TAXI
Pojíždění soukromé letadlo na velkém letišti může být velmi intenzivní období s více příležitostí pro výrobu trapné chyby – malé letadlo bylo známo, že se ztratil při větším letišti! Zatímco komerční dopravní pilot se stává velmi dobře obeznámeni s malým počtem letišť, které používají, existuje více než 3000 soukromé tryskové letiště v Evropě, tak často soukromí piloti tryskové jsou uvedeny velmi komplikované a dlouhé taxi pokyny od nesoucítících řídících letového provozu.
PARKOVIŠTĚ
Překvapivě, větší letiště často nejsou nastaveny jako efektivně zvládnout soukromá letadla jako menší přistávací plochy. Takže v případě, že letadlo zůstává přes noc, můžete být zaparkováno uprostřed zavazadlového prostoru nebo dlouhodobější parkování – míle daleko od soukromé tryskové FBO. Pro posádku, to ztěžuje se setkat a pozdravit cestující, když dorazí a jejich rychle doprovodil do jejich další vozidlo.

CELNÍ
Menší letiště často nebudou mít stejné zvyky (pro vstup pasové kontroly) jako větší letiště – kontroly stále probíhají, ale oni jsou více decentní a navržen kolem zákazníka. Větší letiště nemůže opravdu pracovat takhle, takže jejich nepružné celní procedury mohou mít za následek zpoždění na zem.
SILNIČNÍ ZPOŽDĚNÍ
Většina proudových zákazníci oceňují soukromých ušetřený čas na zemi. Takže to může být frustrující, jíst do té, která šetří čas tím, že sedí v dlouhé dopravní zácpě v autě, což vede dovnitř nebo ven z letiště.
Dopravní vybudovat na hlavních dálnicích a silnicích kolem větších letištích je mnohem větším problémem, že na menších letištích, které jsou mnohem lepší pro rychlý útěk po letu.